Tuesday, January 6, 2009

perubahan walaupun sedikit

aku baru shj selesai edit blog aku. nampak teratur sedikit .
Sudah sekian lame tidak menulis di ruangan ini.
Tangan pun sudah menghantar isyarat tanda memberontak.

Petang td aku menonton filem evolusi kl drift. Aku tahu cerita lame. Cume tiada kesempatan utk tgk.
Seronok melihat kereta2 sport yg memang menjadi idaman aku. Aku berangan seketika sambil mengira bajet membeli kereta. Seronok sumgguh aku layankan angan2 aku. Inilah perkara yg sering aku lakukan bersama si dia. Berangan setinggi langit.

Kemudian aku sambung menonton siri 'kami'. Hal remaja yg mula mengenal dunia. Kesempitan hidup memaksa lin menjual musuh nombor satu negara. Aku hanya sempat tgk sampai episod 2. Kejap lagi sambung. terdetik dalam hati untuk mengucapkan bebanyak syukur kerana tidak terlintas langsung utk melakukan perbuatan itu walau se'desperate' mane pun aku utk wang.

Aku amat pangkah habis habis mereka yang mengharapkan ' easy money'. Tiada usaha tp nak rezeki. Mane boleh.

Buat mase ini, semuanye nampak stabil. Kehidupan,kewangan,cinta,sahabat semuanye berjalan lancar.
Masalah sikit2 tu biasala. Aku harap ianya berterusan. Moga kita semua dilindungi oleh NYA.

No comments: