Friday, November 21, 2008

2 dalam satu

Aku bingung. Walaupun ia bukan dalam jangka mase terdekat, kami sudah pun bicara tentangnya.

Persoalan ini terlalu subjektif. Aku tak pasti mcm mana nak memulakannya. Kamu harus tabah. Hadapi dgn senyuman. Ini semua rintangan dan halangan sebelum mencapai kejayaan..
Pengorbanan yg amat besar perlu dibayar..itu kata kata kamu dulu.

Bukan dalam semua perkara kita boleh dapat dua dalam satu. Dalam persoalan ini, memang tak boleh.
Aku harap kamu faham. Segala rintihan dan tangisan kamu kadangkala membuat aku terfikir.

Mengapa harus bersusah payah menempuh jalan ini. Mengapa jalan ini yg kamu mahukan.
Namun, aku harap kamu kuat menempuhinye.
Semuanye akan berhasil. Aku janji.Pasti!

Memirkan mase mase indah bersama lebih seronok kan berbanding sebaliknye.
Aku sayang kamu.

3 comments:

sparkling said...

sayang im touched!thanx sayang for expressing this to me.daku cinta kamu .daku akan sentiasa inginkan mu sayang.

ikhlas.selamanya.

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

jiwangnya...

Memey Anuar said...

adeh. karat la doctor.
i dont know doctors can be this mushy :D hehe

i guess i'll be seeing u this weekend?
ke balik kg raya aji?