Thursday, November 6, 2008

life

90 minit lg, bas ke kl akan sampai. tak sabar rasenye nak balik rumah..walaupun baru 2 minggu ditinggalkan. Urusan perniagaan memkasa aku kembali.Benar, urusan perniagaan. Yang selebihnye, keluarga dan cinta.

aku sedang mengalami peperangan emosi. antara saudara, cemburu, kecewa atau takut. aku tak pasti. apa yang boleh dikatakan, aku harap ianya cepat reda.

Rimas aku nak menghadapinya. Tapiutk berpura pura tak ambil tahu, lagi seksa.

Biarlah..ianya akan berlalu...

3 comments:

Anonymous said...

Awat nih..semacam ja bunyi...tp shade mmg bunyi semacam ja selalu..hihihi

Chill up bro!!!!...u have everything...jgn seksa2 diri..hihi..btw,
Cuti ke shade???? best nyeeeee....

Anonymous said...

tak perlu la cari pasal..benda dh lepas...just leave it!hidup ni berpusing...kecik je dunia ni..tak jumpe kat darat, kite jumpe kat laut..ye tak?all da best...

shade_rush said...

jumpe, komen lu tak sesuai ngan gua punye entry la.sori.