Friday, August 1, 2008

selamat tinggal utk sementara

Lagi 9 jam hentian putra akan memanggil. Membawa aku ke destinasi kejayaan. Tapi hati seolah olah belum bersedia.

Selepas ini, jarang sekali aku akan mengupdate blog. Mungkin seminggu sekali sekurang kurangnye.

Untuk manusia manusia yg berkenaan, terima kasih aku ucapkan . Kamu semua telah memberikan pengalaman percutian yang hebat. Tidak dilupakan kepada "the best pizza under one roof "..Jasa baik mu tidak akan ku lupakan. Nantikan khidmatku untuk sementara selepas tamat pengajian nanti.

Kepada kakak tercinta, terima kasih byk2 atas kesudian mu menolong di kala aku kegawatan. Dapat gaji i bayar balik k? Macam x biase pulak. Adik beradik la katekan.

Sedih sebenarnye nak balik esok. Tp apakan daya. We must think one step ahead from others. Kepada si cooooooooooomel, belajar rajin2. Tebus kembali mase mase belajarmu yg telah aku curi dengan izin. Bukan senang nak jadi senang. Mini cooper bukan lagi angan2 untuk mu.

Kepada "brotherhood last forever" yg memapah aku ketika aku jatuh tergolek, aku hargai pengorbanan kamu. This is life. In fact, its the art of life. Semoga kite semua sukses. Bangkit dari kegagalan silam.

Selamat tinggal untuk sementara. Si comel, belajar rajin2. Study comes first! May victory be on our side. Doakan kejayaan ku. Selamat untuk semua.

6 comments:

sparkling said...

whew,less than a year to go kan sayang?may this a beginning to a bright future ahead.7+5 can u imagine that?hehe

kte pun kena study hard jugak.cant wait to see ur victory.our victory.no moe lrt,jalan kaki,bus.cooper mari;P
remember 7+5!;p~

study hard taw sayang,sikit je lagi to ur finishing line.i'l pray for u.

i love u my bunny,my vision,my all

;))

shade_rush said...

insyaAllah dear..let us pray together..

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

7+5 tu ape?salary lepas grad eh?byknya?nak sikit boleh? :)

Anonymous said...

shade^^^^^
raya blik x....
mak yang balik nk jumpe suya ngan tiyas..hihi....winduuu...

Anonymous said...

selamat selamat...
heheheheheh...

http://wordsofsaramsak.blogspot.com

Pintukecemasan said...

selamat tinggal apa?

tiap-tiap hujung minggu berfoya-foya di metropolis.

hapekejadahnya.