Thursday, July 3, 2008

buntu / bingung / boring

Aku pon xtau yg mane satu. Sedang aku cube utk memikirkan tajuk utk entry kali ini, ketiga tiga perkataan itu muncul. Dapatla tajuk utk entry ni.
Da hampir seminggu tak menulis. Mungkin sebok dgn kegiatan malam selepas bekerja.
Lepak sana lepak sini.

Sekarang life aku agak stabil. Cume kedudukan kewangan yg agak goyah. Hanye menanti tarikh utk dapat gaji. Walaupun aku dah kire2, yg hampir separuh dari gaji aku adalah utk membayar utang keliling pinggang.

Entry kali ini adalah global. Tidak terhad utk mane2 skop. Aku ade seorang teman. Mlaah sahabat sejak hingusan lagi. 2 minggu lepas kami ke ampang sports planet. Gadis yg dia angau ade di sane. Dia menggelarnye sebagai SC. Comel, putih dan menarik perhatian. Bukanlah seperti indah khabar dari rupe.

Kemudian aku bawa dia makan kat tempat aku carik duit. Makan free, sape xnk kan? Ketika asyik menjamah pizza hawaiian supreme, mushroom soup, garlic bread dan spaghetti, aku membuke topik. Bro, kite niu same ar. Lu suke kat SC yg dah berteman, gua plak suke IC yg juge dah berteman.

Kami ketawa. Dah naseb kite kot katenye. Kami ketawa lagi. Aku pon x sangka keadaan boleh jadi begini. Dia seperti berputus asa. Tapi aku tak pasti. Aku pula hanye mampu bermain kata dgn IC. Jauh lagi perjalanan dia.

Malam ni sedey sket sebab tak dpt support member aku perform di kl tower. Maafkan aku ye. Mood sudah hilang gara2 gadis?haha.

1 comment:

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Kisah SC yang tak sempurna cam dah tamat je...