Sunday, June 29, 2008

antara dua

Sabtu lalu, aku menghadiri wedding abg kepada teman aku.
Aku dtg sebab dulu pon dia dtg time kawen kakak aku. Aku bwk rakan sekerja bersame.
Saje, nak menghilangkan kesunyian yg melanda.

Buat kamu, dalam mane2 situasi sekalipun, pasti kamu menang. Kalo aku tunggu dan kenalkan kat kamu, soalan yg pelbagai akan ditujukan kepada rakan sekerja ku itu.
Kalo aku tunggu, kamu takkan kate aku berani. Kamu akan terus memerli seperti perangai mu sebelum ini.

Sian kat bdk tu nanti. Dia hanye menemani. Kenape bile jalan berdua dianggap teman istimewa.Fikirlah hanye sebagai teman biase.

Dan aku dapat bayangkan, kalo kamu bertindak begitu, aku takkan melawan. Aku akan diam saje. Jadi, kamu yg menang.

Bile aku cabut, kamu kate aku pengecut pulak. Kamu menang lagi. Sebab kalo aku tunggu, kamu takkan kate aku berani. memang benarla dalam mane2 situasi kamu yg menang.
So biarlah, aku mengundur diri dan aku dicaci. Daripada aku menanti dan budak yg teman aku tu rase segan gile babi.

1 comment:

sparkling said...

huish.drama ye kau?hahaha.takpela.berdua lebih baik;p