Saturday, June 7, 2008

kerja#3

Ni dah hari ketiga kerja. Makin hari makin ok.
Walaupun semalam ade wat slack, tp bos x marah sgt.
Budak baru la katekan. Tp awal2 ni kene slalu lepak2 ngan dyorang after keje.
Yela,kene get involve sket. Bile daj kenal org lame kat siut, xdela kene buli.

Aku ingat bile dah keje, aku dah boleh sebokkna diri.
Aku ingat aku dah xperlu ingat selalu kat si dia.
Tapi tak mampu la kawan. Sambile merempit pon duk terpikir pikir pasal dia.
Dah makan ke, mandi ke, mcm2 lagi la.
Walaupon aku tau dia rase terpakse utk membalas pesanan ringkas aku.

Kadang2 mcm xpercaya yg sikap dia camtuh. Tp yela, people change.
I have to accept that. Hari ni aku dapat duit biru dari kakak. Sedekah katenye. Syukur.
Ramai yg kate kenape aku tulis blog blog yg sedih. Mereka kate kalo duk tulis cite
sedih je, sampai bile aku x leh move on.

Tp inilah hakikat. Penulisan ini je yg dapat melegakan aku tuk semnetara.
Bukan niat utk meminta simpati, tp pengajaran.
Cukuplah, semoga si dia memandu dgn hati2 mlm2 ni. Selamat utk semua.