Sunday, June 1, 2008

lebah dan madu #special edition

macam macam cara aku cube untuk meyakinkan hati nya.
memang macam macam la.
pada mulanya aku ingat aku berjaya.
kata kata nya juga meyakinkan aku.

Dia meminta untuk berjumpa mr.P untuk kali terakhir.
Aku bersetuju.
Aku juga keluar dgn cinta lama.
Hanya berjalan jalan melihat keindahan klcc.

Bukan untuk membalas dendam.
Cuma untuk tidak memikirkan ape yg dia tgh lakukan bersama.
Keesokannya, mereka keluar bersama keluarga.
Aku pula mendapat sms yang mendukacitakan.

Patah hati.hancur.dan kata kata yg seumpama dengannya.
Mengapa smlm berjanji hari ini dimungkiri.
Ku tak menyalahkannya. Dia ade sebab tersendiri.
Hal keluarga barangkali.

Keluarga lebih penting dari segalanya. Aku bersetuju.

Buat yg tersayang,
Carilah aku dalam hatimu,
Di setiap pelusuk paling dalam,
Kamu akan berjumpa denganku,

Benar dulu aku berdusta,
pada hati yg terlalu suci,
Tapi itu dahulu,
Kini bukan lagi,

Carilah aku dalam hatimu,
kerana aku sudah pun menunggu,
Keputusan yang dulunya aku keliru,
Namun kini sudahpun ku temu,

Carilah aku dalam hatimu,
Walau ramai yang mengganggu,
Sebenarnya kau harus tahu,
Memang aku bukan yang dulu,

Carilah aku dalam hatimu,
kerana kita saling memerlu,
kau dan aku
memang untuk bersatu,

Carilah aku dalam hatimu,
Walau bertahun ku tunggu,
Kerana kaulah CINTA ku.

No comments: