Monday, June 2, 2008

sudah

Kalau itu yg kamu mahukan, teruskan.
kalo itu yg boleh membahagiakan kamu,lakukan.
Cuma pada mulut,kamu boleh kata
"aku nak putus kawan"
Tp pada hati aku takpasti.

Btol kite tak lagi bersame. Tp tak perlu rasenye kau buang ku terus.
Aku ni la yg pernah kau sayang dulu. Begitu jugak aku, dulu kaulah dewi penyeri hati.
Sekarang pun masih lagi.

Tapi mungkin ape yg aku dah lakukan tak dapat diterima dek akal kau.
Kau punye pintar yg lebih bagus. Kalau kau tak suke aku takpe, tp jgn ada benci.
Kau dlu mmg dah byk tolong aku. Masakan aku lupe. Bile ini terjadi, aku tak boleh lihat keburukannya saje.

Aku perlu lihat secara menyeluruh. Jadi tak adil untuk aku membenci kamu hanya kerana sebab ini. Aku harap akmu juga sependapat denganku.
Penat juga hidup ini. Sungguh mencabar. Life is tough. Aku duk dgr
aje org cakap. tapi biarkan sedikit, aku sudah merasai 'tough itu'...
Selamat untuk semua. Aamin

No comments: