Monday, June 23, 2008

senyum semua.aku tersentuh.

Sudah lame aku tak menulis tentang aktiviti peribadi.
Mungkin terlalu bz dgn pelbagai aktiviti selepas bekerja. Jalan sana jalan sini.
3 atau 4 hari lepas. Aku pn x pasti. Kami keluar pusing2 town.
Berehat sketika di hadapan bangunan sultan abdul samad yg cantik pada lampu2 nye.
ditambah dengan aksi aksi mat rempit melakukan aksi. Kami hanye menonton dan bergelak ketawa.

Malam itu, aku rase lain macam sket. Mereka semua ni boleh bergelak ketawa, tersenyum tanpa menghiraukan org sekeliling. Mereka bermain 'chap kali chap' dgn berseungguh sungguh.
Aku hanye merakamkan kenangan itu. Kemudian main 'pukul berape datuk harimau' ..permainan yg sudah lame aku tinggalkan. terlalu lama.

Macam macam lagi la yg mereka lakukan. Aku hanye melihat dari tepi bahu jalan. Inilah yg aku namakan 'happy'.. nak kate mereka kaya, aku tak rasa..tinggal di istana? mmg bukan la..mereka hanya golongan sederhana.

Tapi lagak dan gaya mereka telah membuktikan betapa mereka sangat 'gembira' dengan apa yg mereka miliki. Sesuatu yg aku harus renung dan hayati. Aku tersentuh. Teringat di saat aku gembire sebegitu suatu ketika dulu. Aku ke putus an idea. Mungkin terlalu tersentuh. Aku sayang kamu semua.

No comments: