Monday, June 9, 2008

kerja #cuti

Hari ni aku cuti. Jadi semalam ade chance la lepak sampai pagi.
Jumpe teman2 lame. 4 balak ku di samudera dulu pn ade same.
Baru pulang katenye. Teringin meliat 'celica' nye. Tapi masih di kodiang tercinta.
Kami bersembang pasal kerjaya dan mase depan. Amek pengajaran dari org lame la katekan.

Dalam perjalanan pulang, kami bercerita kisah adam dan hawa.
Kisah cinta dan setia. Oh ya, x sangak ada yg terase mase kami sembang2 tu.
Tak berniat melukai hatinye. Kamu jgn ambil hati ye. Jodoh pertemuan itu d tangan tuhan.

Samapi di destinansi pulang, aku hantar pesanan ringkas pada si dia. Demam katanye.
Aku offer la utk beli ubat, tp ini bukan taktik mengurat. Cume kebetulan aku ade di situ.
Bolehlah aku tolong ape yg perlu. Tapi dia menolak. Biarlah, sekurang2 nye aku tidak sombong.

Tentang hari ini, biarlah ianye cepat berlalu.
Bile malam menjelma, jiwa ini pasti pecah. Mungkin malam ini lebih teruk.
Aku harus tabah. Banyak bunga di luar sane utk kamu kate mereka.

No comments: