Tuesday, June 17, 2008

neutral

Aku tak menyokong mahupon membantah. Aku neutral. Ade teman di tempat kerja.
Umur sebaye adik aku. Tp xdela aku membahasekan diri dgn pangkat abg. Cukup dgn panggilan name masing2. Dia ni perempuan. Comel dan agressif. Tu yg aku dapat perhatikan.

Sedang kitorang duk lepak2 tany elatar belakang, dia ckp yg dia ade apply utk join bidang yg aku join gak. Terkejut la aku. Kalo dia masuk, jadi junior aku la nampaknye.
Tapi itu bukan isunye skrg. Aku belum pon habis program aku, tp mcm dah nampak jalan dia hidup pelaut nih. Mmg lebih 'con' dari 'pro'. Dia pulak duk tanye pendapat aku.

Mule2 aku ckp yg takpayah la join. Byk lagi bidang yg boleh masuk kat darat nih. Tp dia tegas,dia suke bende yg mencabar katenye. Jadi, td aku ade tunjukkan sikit2 pengalaman aku di samudera tu. Gaye dan reaksinye mcm berminat.

Aku pon x pasti, terpulanglah kat kau dik. Ini hidup kau. Tak salah kalo mencube.
Selamat maju jaya.

1 comment:

Anonymous said...

please keep on updating shade..best lak aku baca kisah perjalanan ko ni..