Thursday, June 5, 2008

thanks thursday...

Mulenye aku perlu masuk kerja hari jumaat.
Tp mungkin khamis terlalu sedih melihat aku, maka disuruhnye aku
datang pada hari kuasanya.
Oh ya, aku baru pulang berjumpa si dia.
Pertemuan kali terakhir? Aku tidak pasti.

Cuma hari ini, ade sedikit kembang di bonton.
Ade rakannya kata "tabah gile ko nak dgr cerite ni"
Cerita ape? Biarlah rahsia kami bertiga.
Tapi td mmg aku kelihatan cool gile.
Aku pon tka pasti mengapa jadi begitu.

Haiyya. Dalam hati saje yg mengerti.
Mengambil gambar sana sini dan melepak kembali.
Aku doakan si dia berjaya dalam pertarungannya.
Perlawanan antara dia dan isi perutnye.haha.
Kamu jgn marah ye. Wang sudah byk dicurahkan.
Perlu dapat hasil yg setimpal la.

Cukuplah, kamu jage diri elok elok ye.
Aku mahu mencari kertas kertas yg bernilai.
Kelas kamu jgn lupe, nanti aku report sama mama.
Selamat untuk semua.
Thanks thursday.

No comments: