Thursday, June 12, 2008

cinta sana sini

Tadi, di tempat kerja. Adela sepazang kekasih ni.
Yg pompuannye ala ala bos, yg lelakinye rider macam aku.
Pelik hubungan dyorang ni. Tapi x pelik mane sbenanye. Mungkin lucu.
Sambil aku mengire stok yg baru sampai,terdengar jeritan sana sini.
Tengah bergaduh rupenye. Pasal ape, aku malas angkat tau.
5minit pastu baik balik,den gadoh balik. Its a continuous process agaknye.

Well, smlm aku dapat sms. Ade yg menyanyekan bile aku nak menyambungkan kisah lebah dan madu.
Orang tersebut kate sudah lame dia tunggu.
Ish org dah siap bwat special edition lagi nak tanye.
Tapi kan, x sangka pulak ade peminat.haha. Penulisanku mendapat sambutan juge ye.
Tp kepada yg berkenaa, kisah lebah dan madu berakhir di 'Special edition'
Yang tinggal hanyalah kenangan.

Pkir2 balik, btol juge ape yg kawan aku ckp. Blog ni bkn utk kite maki hamun atau lepas geram kat sesape tanpe batasan.
Boleh, tpi kene ade hadnye la. Tp aku tgk pon, kawan aku ni bwat bende yg same gak.
haha. Tujuan blogging ni terlalu subjektif.
Terpulanglah kat masing2. Pada aku' it makes me feel occupied'

I mean, best juge menulis cerita sana sini ni. U can also read other peoples adventure.
So today aku abes keje ptg. Mcm office hour la pulak.
Ade letih sket arini. Byk angkat mengangkat kotak.
Ape2 pon, biar kite semua gembira walaupun ade yg menderita.
Inilah yg dinamakan KEHIDUPAN.

No comments: