Wednesday, May 21, 2008

my first date after 4months...

here goes..
aku : "u wat pe ek pas keje?"
emi :"xde ape.tp i blk lambat sket kot..kene wat report sket la..nape u?"
aku:" takde ape..ingat nak layan jiwang ngan u kat park klcc"
emi : "camni la,kite tgk wayang nak? what happen i n vegas..romantic comedy"
aku: "ok..c ya..blikan tiket utk i k.bye"

...wayang tu start at 1645..so dalam kol 1530 aku menggerakkan diri ke stsn lrt..lame btol nak dapat cab..dah letih dah menghayunkan tangan menahan cab ni..tibe2 datangla satu teksi ni..
"lrt leh bang?"..tgh tgk bukan jantan kau..pompuan..pompuan yg jadi driver..terus la tukar.."lrt ye kak"..first time ni kat msia naek cab yg drivernye pompuan..

..around 1615 smpi klcc..dah lame dah tak jejak kat klcc sbenarnye..adela dalam 10 bulan kot..
jalan sorang2 cakap lu sementara tunggu si emi ni..naseb baek ade n82 yg sentiase menemani..dapat jugak la cilok wifi starbucks..den dah kol 1655 kami masukla..tp sebelum tu si emi msg"u, bli popcorn n air tau..popcorn caramel"..aku ok aje..yela,dia dah bayar tike..popcorn n air baru rm 7.50..wawawa..sudah untung di situ..semuanye bisnes skrg..


..dalam wayang tu takyah cite ar kan..memang gelak kuat gile babi si emi ni..tp mmg kelakar pon..aku gelak biase je..yela..cite tu ade sedikit kene mengena ngan keadaan aku..mane nak enjoy nye..kirenye aku watak looser la dalam cite tu..dah abes cite, we all balik..

..nway,thanx dear 4 da time..really appreciate it..n i assume that u "belanje" me the tickets rite?..hahaha...sampai rumah...terus bOOOmm...sebelum lena tu, berangan jap...i wonder what shes doing now?hurm...