Tuesday, May 20, 2008

pagi yang hitam legam..

semalaman aku menunggu untuk berhubung dengannya..aku pasti henset nokia nye yg boleh pusing itu telah mati..mungkin sengaja di matikan atau dibiarkan saja mati..keluarganye dan mat bangla lebih penting..aku tak terdaya lagi..aku masuk tidur jam 0400..
bangun pagi terus aku melihat n82 ku..tiada apa2..aku cube menghubungi si dia..dapat!..sungguh indah perasaan ini..aku bertanye ke mane dia menghilang..ape yg dah ajdi ngan hensetnya itu..aku tidak pasti..benarkah hati ini begitu mudah berganjak?kini aku hampir tidak percaya pada cinta..yela..begitu mudah mencari pengganti padahal hati masih rase dimiliki..
persetankan sume itu..benar,betul! mmg aku sudah buat silap..tapi hatiku masih pada nya..aku tidak percaya..jika cinta nye begitu kuat dahulu, tak mungkin begitu mudah hati itu berubah..aku pu n konpius la kawan..biarlah..aku tak mahu melakukan kesilapan yg same spertinye..mase dan waktu sentiasa menemani..selamat tinggal penderitaan.

2 comments:

Anonymous said...

hai, salam
saje je tinggal komen
bermakna aku dah melawat blog ko
keep blogging
ko untunglah sll masuk bintulu, regular port.
pepehal, plan la awal2 hidup ko kat kapal dari sekarang!

Anonymous said...

uhuhuhuhuh